Get Adobe Flash player

Εκπαιδευτικοί Προσχολικής Αγωγής

 

Αποστολάκη

Μαρία Αποστολάκη

Η Αποστολάκη Μαρία είναι απόφοιτη του Παιδαγωγικού Τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Κρήτης. Έχει εργαστεί σε προγράμματα καλοκαιρινής απασχόλησης για παιδιά, και έχει συμμετάσχει εθελοντικά σε αθλητικές οργανώσεις για άτομα με ειδικές ανάγκες.

 

Καλλιγέρου

Γεωργία Καλλιγέρου

Η Καλλιγέρου Γεωργία είναι απόφοιτος του Tμήματος Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου της Αθήνας. Έκανε πρακτική για 4 εξάμηνα σε δημόσια νηπιαγωγεία του Πειραιά πάνω σε διαθεματικές δραστηριότητες και projects.

 

Μακρένογλου

Ιωάννα Μακρένογλου

Η Ιωάννα Μακρένογλου είναι απόφοιτη του τμήματος Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία του Εθνικού Καποδιστριακού Τμήματος Αθηνών αποφοιτώντας με επίπεδο κατάρτισης πτυχίου «άριστα» το 2009. Εργάστηκε σε παιδότοπο στην δημιουργική απασχόληση των παιδιών και σε ιδιωτικό νηπιαγωγείο στην Νίκαια.

 

Νίνου

Φλώρα Νίνου

Γεννήθηκε στον Πειραιά το 1989. Είναι νηπιαγωγός, απόφοιτη του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Διακρίθηκε με 3 υποτροφίες ΙΚΥ για την άριστη επίδοσή της κατά τη διάρκεια των σπουδών. Εργάστηκε εθελοντικά για 1 χρόνο στο 4ο Νηπιαγωγείο Κερατσινίου. Έχει παρακολουθήσει ημερίδες και συνέδρια που αφορούν το αντικείμενο των σπουδών της.

 

 

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥ

 

Ιδιαίτερα σημαντικός για την ολόπλευρη ανάπτυξη των παιδιών προσχολικής ηλικίας είναι ο ρόλος του νηπιαγωγού. Στα πλαίσια του προγράμματος, η νηπιαγωγός καλείται να μορφώσει, να εμψυχώσει, να διαπαιδαγωγήσει, να συμβουλέψει, να υποβοηθήσει το παιδί να αναπτυχθεί ολόπλευρα και ισόρροπα και να καλλιεργήσει τη σκέψη, το λόγο και τις δεξιότητές του.

Για την πραγματοποίηση αυτού του έργου, ο νηπιαγωγός δημιουργεί ένα ελκυστικό μαθησιακό περιβάλλον και με την βοήθεια του δημιουργικού παιχνιδιού το παιδί θα αναπτύξει όλες τις λειτουργίες και τις δεξιότητές του είτε αυτές αφορούν το σώμα του είτε το πνεύμα του είτε το συναίσθημά του. Το δημιουργικό παιχνίδι συμβάλλει στο να μάθει το παιδί να συνεργάζεται ομαδικά, να σέβεται τους άλλους, να επικοινωνεί, να αποκτά εμπειρίες, να καλλιεργείται ηθικά, ενώ παράλληλα προάγει το παιδί να γίνεται πιο ανεξάρτητο.

Το παιχνίδι, στο παρόν πρόγραμμα επιτεύχθηκε μέσα από διάφορους γνωστικούς τομείς που συνδέονται διαθεματικά όπως μουσικοκινητικές δραστηριότητες, εικαστικές δημιουργίες, θεατρικές παραστάσεις. Ο σκοπός ήταν να δίνουν διέξοδο στην ανάγκη του παιδιού για κίνηση, παιχνίδι, τραγούδι, έκφραση, μίμηση, εκτόνωση, πειραματισμό, εφευρετικότητα, φαντασία, δημιουργία. Το παιδί με αυτό τον τρόπο μαθαίνει να κοινωνικοποιείται, να σέβεται κανόνες, να αποκτά αυτοπεποίθηση, πειθαρχία και υπομονή, να γίνεται αυτόνομο και να απελευθερώνεται από οποιαδήποτε συναισθηματικά συμπλέγματα.

Logo